امروز پنج شنبه 11 بهمن 1403
با سلام و سپاس از همراهی شما عزیزان، از اینکه وب سایت کافه کاوش را انتخاب نموده اید از شما متشکریم، وب سایت کافه کاوش بستری مناسب برای پژوهش های دانش آموزی و دانشجویی می باشد.
1- در وب سایت کافه کاوش تنها اطلاعاتی را از کاربران جمعآوری خواهیم کرد که با آن بتوانیم خدمات بهتری ارائه به مشتریان خود ارائه دهیم و حساب کاربری شما را در برنامه بهبود دهیم. ما از اطلاعات شخصی شما استفاده دیگری نخواهیم کرد.
2- کلیه تراکنش های مالی توسط درگاه های مجاز صورت می گیرد و تیم کافه کاوش موظف به دریافت مجوز و ارائه سرویس از این درگاه ها می باشد.
3- برای ثبت نام در سایت کاربران باید یک شماره موبایل و یا آدرس ایمیل معتبر داشته باشند که در فرآیند ثبت نام از طریق ارسال کد تایید احراز هویت انجام میشود.
4- احراز هویت کاربران از طریق پیامک یا ایمیل انجام خواهد شد و به منزله تایید قوانین حاکم در سایت کافه کاوش از طرف کاربر ثبت نامی می باشد.
5- کاربر تأیید مینماید که حداقل 18 سال تمام سن دارد یا اینکه تحت نظارت والدین خود در سایت فعالیت میکند.
6- این سایت تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران میباشد و قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافقنامه حاکم خواهند بود.
7- کلّیهی مکاتبات الکترونیکی میان کاربران و وب سایت کافه کاوش از طریق سیستم تیکت (پیام درون سایت) صورت میگیرد.
8- ارسال پیام از طریق سیستم تیکت در وب سایت کافه کاوش به منزلهی ابلاغ تلقّی میگردد.
9- در صورت نیاز به مکاتبات تلفنی و برقرار تماس با شماره ثبت نامی کاربران این مورد انجام خواهد شد و از تماس با شماره هایی غیر از شماره های ثبت نامی معذور خواهیم بود.
10- زمان انجام امور پشتیبانی از شنبه تا چهار شنبه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 16 الی 20 می باشد.
11- دوستان عزیز جهت انجام امور پشتیبانی شما می توانید از طریق تیکت در بخش حساب کاربری خود و در صورت نیاز به مکالمه تلفنی می توانید در تیکت تقاضای تماس تلفنی کنید، در غیر این صورت به تماس های دریافتی پاسخی داده نخواهد شد.
12- کلیه مطالب آموزشی یا غیر آموزشی به صورت آنلاین بوده و قابلیت مشاهده و یا در صورت لزوم دانلود توسط مرورگر را خواهند داشت.
13- در صورت نیاز با ارسال پستی محصول و اعلام توسط تهیه کننده محصول، پژوهش، آموزش و یا سایر موارد تولید محتوا در این وب سایت، جهت ارسال موارد گفته شده در قالب سی دی ، دی و دی، کارت حافظه یا ... در هنگام خرید اطلاعات پستی توسط کاربر دریافت خواهد شد و ارسال توسط پست صورت خواهد گرفت.
14- هزینه ارسال پست، سی دی ، دی و دی، کارت حافظه بر عهده خریدار می باشد.
15- کلیه مطالب آموزشی یا غیر آموزشی به صورت آنلاین بوده و قابلیت مشاهده و یا در صورت لزوم دانلود توسط مرورگر را خواهند داشت.
16- در صورت نیاز به ارسال مرسوله از طریق پست، بعد از انجام خرید در صورتی که در فاکتور خرید ارسال از طریق پست ذکر شده باشد بخش پشتیبانی و تیم آموزشی وب سایت موظف است تا 5 روز کاری (بدون احتساب روزهای تعطیل) اقدام به ثبت مرسوله جهت ارسال توسط پست و دریافت کد رهگیری مرسوله نماید، کد رهگیری دریافت شده از اداره پست در بخش حساب کاربری قابل مشاهده خواهد بود.
17- در صورتی که کالای ارسال شده توسط پست به هر دلیلی قبل از تحویل به مشتری از لحاظ فیزیکی دچار آسیب شده باشد، کاربر موظف است از تحویل گرفتن کالای مربوطه خود داری کند، در صورتی که کالا از لحاظ فیزیکی سالم باشد اما از لحاظ محتوا دچار مشکل شده باشد بخش پشتیبانی و تیم آموزشی وب سایت موظف به ارسال مرسوله جدید بدون دریافت هزینه پستی از کاربر می باشد، لازم به ذکر است در این حالت مبلغ بیمه حاصل از ارسال توسط پست از مشتری دریافت می گردد.
18- در صورتی که ارسال مرسوله از طریق پست صورت گیرد و مرسوله دریافتی با آنچه اعلام شده در فهرست مطالب توسط صاحب اثر متفاوت باشد، بخش پشتیبانی یا تیم پشتیبانی وب سایت در صورت درخواست مشتری موظف به استرداد مبلغ دریافتی از مشتری به وی می باشد، این روند به صورت کارت به کارت یا در قالب شارژ کیف پول صورت می پذیرد، لازم به ذکر است مبلغ استردادی در قالب کارت به کارت فقط به نام و نام خانوادگی شخص ثبت نام کننده در وب سایت واریز خواهد شد، در موارد خاص و در صورت موجود بودن مطالب مشابه و یا در صورت عدم امکان واریز وجه این مبلغ در قالب شارژ کیف پول در حساب کاربری مشتری قرار خواهد گرفت.
19- از آنجایی که مطالب آموزشی یا پژوهشی می توانند در قالب متن یا تصویر ارائه گردند لذا تفاوت در اثر با آنچه صاحب اثر در فهرست مطالب ارسالی ذکر کرده است می تواند تا 10 درصد کل فهرست مطالب توسط صاحب اثر اختلاف داشته باشد و کمتر یا مساوی این مقدار مجاز می باشد.
20- قرار دادن لینک یا فایل تصویری مستهجن، غیراخلاقی و سیاسی در تصویر پروفایل یا عنوان کاربری.
21- ایجاد مزاحمت و اهانت یا بیاحترامی به کارشناسان و مدیران سایت.
22- بیتوجهی به مقررات سایت و یا هشدارهای مدیریت و کارشناسان در راستای فعالیت حرفهای در سایت.
23- استفاده از نامهای کاربری مورد استفاده توسط پشتیبانی سایت، لوگوی کافه کاوش در پروفایل، عکس مقامات رسمی کشوری و لشکری به عنوان تصویر پروفایل.
24- مطرح کردن مباحث نژاد پرستانه و یا اهانت به مذاهب، ادیان، ملیتها و قومیتهای مختلف.
25- عدم پایبندی به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران.
26- ما تنها به وعدههای صریح و آشکاری که در این توافقنامه دادهایم تعهد داریم و در قبال برداشتهای ضمنی از توافقنامه هیچ مسئولیتی نداریم.
27- ما تمام تلاشمان را میکنیم که محتوا یا دسترسی شما به وبسایت بدون وقفه و مشکل باشد و باقی بماند، و اینکه ایرادها رفع شوند، ولی هیچکدام از این موارد را نمیتوانیم تضمین کنیم و تضمینی نمیدهیم.
28- ما تلاش میکنیم که دسترسی شما به وبسایت برقرار باشد، و وبسایت یا محتوای آن از نظر صحت، دقت، بههنگام بودن، کامل بودن، قابل اعتماد بودن، و موارد مشابه برای شما قابل تکیه و قابل اعتماد باشد، ولی هیچکدام از این موارد را نمیتوانیم تضمین کنیم.
29- چنانچه هرگونه خسارت غیرمستقیم یا تصادفی یا ویژه، یا لطمهٔ غیرمستقیم یا تصادفی یا ویژه به درآمد یا سود شما رخ بدهد که ناشی از استفاده از و/یا دسترسی به وبسایت و محتوای آن، و یا ناتوانی در استفاده از وبسایت و/یا دسترسی به وبسایت باشد، مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.
30- مسئولیت هرگونه عواقب و خسارت ناشی از برقراری تماس بین شما و هر کاربر دیگری، برعهده خود شما است.
31- ما وبسایت خود را از داخل ایران اداره میکنیم، در نتیجه قوانین جمهوری اسلامی ایران نافذ هستند و کافه کاوش از قوانین و مقررات ایران پیروی میکند و تحت نظام قضایی ایران عمل خواهد کرد، هر گونه قانونی که بهشکل اجتنابناپذیر و رد ناشدنی در موردی و موضوعی وارد باشد و صدق کند، در آن زمینه قانون نافذ محسوب خواهد شد.
32- شرایط و قوانین فوق در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز موارد فورس ماژور، کافه کاوش هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
33- با توجه به مفاد قرارداد حاضر، کافه کاوش حق استفادهی غیر انحصاری، قابلفسخ و غیرقابل انتقال از سامانه را به («کاربر») اعطا میکند. کلیهی حقوق، مالکیت و منافع سامانه در مالکیت انحصاری تیم آموزشی کافه کاوش می باشد.
کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، امکان استفاده از خدمات کافه کاوش را دریافت میکند. کاربران در کافه کاوش به سه دسته تقسیم میشود: دانشآموزان ، دبیران و مدیران.
کافه کاوش: پلتفرم آموزشی و تولید محتوا می باشد که امکاناتی را فراهم کرده تا شما عزیزان بتوانید از آموزش های موجود و سایر محتوای پژوهشی توسط دبیران و مدیران استفاده لازم را ببرید.
پژوهش، آموزش و محتوا: تحقیق، آموزش، نمونه سوالات، پاورپوینت، ویدیو و... که به کمک رایانه پدید آمده تا یک مبحث درسی یا پژوهشی را آموزش یا مورد ارزیابی قرار دهد.
دبیر: در این قرارداد شخص حقیقی یا حقوقی که بهواسطهی کافه کاوش اقدام به انتشار یک محتوا بهصورت آنلاین مینماید.
حساب کاربری: کاربر از طریق این حساب میتواند فهرست محتوای خریداریشده یا منتشرشدهی خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبتشده و قابل ویرایش و بروزرسانی است.
کیف پول: یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خرید و فروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده میشود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب، نیازی به استفاده از درگاههای پرداخت نیست.
تیکت (پیام): سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات با مدیران و تیم آموزشی کافه کاوش یا سایر کاربران است.
پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخگویی به مشکلات مربوط به دانلود محصول و محتوای آن است.
درگاه پرداخت: یک سرویس تجارت الکترونیک است که کارتهای بانکی را برای پرداخت جهت فروشگاههای آنلاین و سنتی پردازش میکند. درگاه پرداخت انتقال اطلاعات کلیدی بین پورتال پرداخت وبسایت کافه کاوش به پردازنده/بانک را تسهیل میکند.